Martin Werner
Bakalářská práce
Analýza firemní identity
Analysis of Corporate Identity
Anotace:
Bakalářská práce je rozčleněna do tří částí. V teoretické části si práce klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou firemní identity a jejími podsložkami. Praktická část se zabývá analýzou a popisem současného stavu firemní identity v konkrétní firmě. Zde jsou navržena četná doporučení ke zlepšení v této oblasti a to zejména se zaměřením na oblast firemního designu a komunikace. Výstupem je celá …víceAbstract:
The bachalore thesis is divided into three parts. The theoretical part of the work aims to acquaint the reader with problems of corporate identity and its subfolders. The practical part deals with the analysis and description of the current state of corporate identity in a particular company. There are numerous recommendations designed to improve in this area, particularly focusing on corporate design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7347
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Šefara
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Firemní identita, image, kultura
Pavla Škarýdová -
Firemní identita, image, kultura
Nikola Venzhöferová -
Osobní identita a organizační kultura
Eva Čejdová -
Firemní kultura
Žaneta Císařová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf
Název
Vložil
Vloženo
Práva