Měření spokojenosti zákazníků na trhu minerálních vod – Kateřina Smolková
Kateřina Smolková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků na trhu minerálních vod
Customer Satisfaction Measurement of Mineral Water Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků. Tato práce je rozdělena do 5 kapitol.Úvodní kapitola popisuje společnost a produkty Karlovarské minerální vody, a. s. a charakteristiku trhu minerálních vod. Analyzuji makroprostředí a mikroprostředí. Popisuji také marketingový mix produktu.Druhá část práce je zaměřena na teoretická východiska související s danou problematikou …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2008
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/69693
Thesis defence
- Supervisor: Häuser Stanislav
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum uvedení nového výrobku na trh pro potřeby handicapovaných osob.
Jan Šulík -
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
Stanislav Lyčka -
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Dita Nováčková -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Uvedení nového výrobku na trh
Eva Hankusová