Bc. Monika Lešnerová

Master's thesis

Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.

Trends in Tourism and Directions in Marketing Čedok Travel Agency
Abstract:
Tématem diplomové práce je představení trendů v odvětví cestovního ruchu, marketingu služeb a v marketingové komunikaci. Teoretická část práce specifikuje rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, definuje marketing, marketingový mix, specifika marketingu služeb aj. Cílem aplikační části práce je vyhodnotit využívání marketingových nástrojů a trendů odvětví cestovního ruchu v CK Čedok a …more
Abstract:
The theme of this thesis is to introduce trends in the tourism industry and marketing. The theoretical part introduces the concepts of tourism, its economic positives and negatives, the difference between the travel agency and the third party organization, marketing mix and the specifics of marketing services. The goal of the theoretical part of the thesis is to map the trends in tourism and the direction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní