Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení – Bc. Nikola Jiřičková
Bc. Nikola Jiřičková
Master's thesis
Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení
Evaluation of on-line marketing strategy of selected restaurant facilities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení online marketingové strategie ve vybraných hostinských zařízení restauračního typu situovaných v Libereckém kraji. Pro tuto práci byly konkrétně vybrány podniky Petřín Jablonec, Základna, Kafe ve Mšeně, Motorest H & H Hušek a Cihelna Bar. Hlavním cílem diplomové práce je rozbor působení těchto podniků na sociálních sítích a následné vyhodnocení jejich online …moreAbstract:
The diploma thesis evaluates online marketing strategies of selected restaurant-type hospitality venues located in the Liberec Region. Particular businesses evaluated in this work were Petřín Jablonec, Základna, Kafe ve Mšeně, Motorest H & H Hušek and Cihelna Bar. The main goal of the thesis is the analysis of businesses social network activities and the subsequent evaluation of their online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIŘIČKOVÁ, Nikola. \textit{Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2htub6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jiřičková, Nikola. Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Management of Business Processes
Theses on a related topic
-
Aplikace online marketingových nástrojů v propagaci restauračních zařízení
Jiří Hagan -
Vybrané nástroje online marketingu a ich využitie v oblasti ubytovacích a reštauračných zariadení
Andrej Grajciar -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights