Sponzoring a jeho základní typologie – Ing. Lenka Linhartová
Ing. Lenka Linhartová
Diplomová práce
Sponzoring a jeho základní typologie
Sponsorship and its basic typology
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat stávající sponzoring a navrhnout efektivnější způsoby realizace sponzoringu, který je nástrojem marketingové komunikace, konkrétně public relations. V přehledu poznatků se práce zaměřuje popis marketingu, marketingových nástrojů a public relations. Podrobně popisuji definici a podstatu fungování sponzoringu. Dále se zabývám typy sponzoringu a charakterem jeho cílových …víceAbstract:
The aim of my thesis is to analyze the existing sponsorship and suggest effective ways of sponsorship, which is a tool of marketing communications, specifically public relations. The survey findings focuses on description of marketing, marketing tools and public relations. Describe in detail the definition and essence functioning sponsorship. I also deal with of the types of sponsorship and the character …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace strategie vztahy s veřejností sponzoring sponzor cílová skupiny sportovní akce propagace reklama média barter marketingová nabídka marketing communications strategy public relations sponsorship sponsor target group sports events promotion advertising marketing offer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tqtk6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova