Ing. Lenka Linhartová

Diplomová práce

Sponzoring a jeho základní typologie

Sponsorship and its basic typology
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat stávající sponzoring a navrhnout efektivnější způsoby realizace sponzoringu, který je nástrojem marketingové komunikace, konkrétně public relations. V přehledu poznatků se práce zaměřuje popis marketingu, marketingových nástrojů a public relations. Podrobně popisuji definici a podstatu fungování sponzoringu. Dále se zabývám typy sponzoringu a charakterem jeho cílových …více
Abstract:
The aim of my thesis is to analyze the existing sponsorship and suggest effective ways of sponsorship, which is a tool of marketing communications, specifically public relations. The survey findings focuses on description of marketing, marketing tools and public relations. Describe in detail the definition and essence functioning sponsorship. I also deal with of the types of sponsorship and the character …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní