Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace – Ing. Yuliya Laas
Ing. Yuliya Laas
Bachelor's thesis
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Product placement and its utilization in the framework of marketing communications
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována problematice product placementu. Vzhledem k rozsáhlosti zkoumané problematiky bylo rozhodnuto se zaměřit jen na filmy o Jamesi Bondovi a také na vybrané seriály určené pro mládež. Práce má klasickou strukturu a je rozdělena na obecnou a aplikovanou část. Hlavním cílem této práce je podrobit analýze product placement v případě filmů o Jamesi Bondovi jako součást integrované …moreAbstract:
This thesis is devoted to the issue of product placement. Given the scale of the issues examined, it was decided to focus only on the James Bond film and also selected series for young people. The work has a classical structure and is divided into general and applied part. The main objective of this work is provide analyses for product placement in case of the James Bond films as part of an integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b8dth/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček