Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT – Jan Horáček
Jan Horáček
Diplomová práce
Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT
Customer relationship management in outsourcing of IT
Anotace:
Outsourcing IT se jeví jako perspektivní model poskytování IT služeb. Přesto ho využívá jen malé množství firem a jejich spokojenost s ním je podle průzkumů nízká. Na druhou stranu řízení vztahu se zákazníky (CRM) je marketingový přístup, který se stále těší oblibě. Nebylo by tedy CRM řešením také pro outsourcing IT? Jakým způsobem jej v tomto oboru aplikovat? Tato diplomová práce je určena poskytovatelům …víceAbstract:
Outsourcing of IT is likely to be a perspective model of IT service delivery. However, only a small number of companies have adopted it and according to surveys, their satisfaction is relatively low. On the contrary, customer relation management (CRM) is a marketing approach that still keeps its popularity. Is not therefore CRM a solution also for outsourcing of IT? How should it be applied in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Michal Vaněček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14534
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane