Bc. Adam Klofáč

Master's thesis

Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky

The role of Image Campaigns and Product Campaigns in the process of communication of selected brand
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu komunikačních kampaní značky Led Lenser. Komunikační kampaně jsou rozděleny na kampaně produktové a imagové. Každá společnost, chce-li uspět na trhu, musí tyto kampaně tvořit efektivně a s určitým synergickým efektem neboli efektivní kombinací produktových a imagových kampaní dané značky. Důvodem, proč jsem si vybral toto téma, je zjištění, zda značka …more
Abstract:
The Thesis aims to analyze the current state of the communication campaigns of the Led Lenser brand. The communication campaigns are divided into product-oriented and image-oriented campaigns. Every company, if it wants to succeed in the market, must create these campaigns in an effective way while reaching a certain syneric effect through the effective combination of product-oriented and image-oriented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní