Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky – Bc. Adam Klofáč
Bc. Adam Klofáč
Master's thesis
Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky
The role of Image Campaigns and Product Campaigns in the process of communication of selected brand
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu komunikačních kampaní značky Led Lenser. Komunikační kampaně jsou rozděleny na kampaně produktové a imagové. Každá společnost, chce-li uspět na trhu, musí tyto kampaně tvořit efektivně a s určitým synergickým efektem neboli efektivní kombinací produktových a imagových kampaní dané značky. Důvodem, proč jsem si vybral toto téma, je zjištění, zda značka …moreAbstract:
The Thesis aims to analyze the current state of the communication campaigns of the Led Lenser brand. The communication campaigns are divided into product-oriented and image-oriented campaigns. Every company, if it wants to succeed in the market, must create these campaigns in an effective way while reaching a certain syneric effect through the effective combination of product-oriented and image-oriented …moreKeywords
Marketing Produktové kampaně Imagové kampaně marketingový mix komunikační mix integrovaná marketingová komunikace situační analýza budget push a pull strategie brand image povědomí o značce Product campaigns Image Campaigns Marketing mix Communication Mix Integrated Marketing Communications Situation Analysis Push and Pull Strategy Brand Awareness
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/itd1d/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček