Bc. Luděk Šafařík, MBA

Diplomová práce

Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem

Methodology and benefits of the communication with end customer
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem“ je zjištění možností a způsobů, jakými lze s koncovými zákazníky komunikovat a také výhody správné komunikace. V praktické části diplomové práce jsou pak rozebrány konkrétní příklady komunikačních technik, použitých v reálných situacích.
Abstract:
The subject of the dissertation “Methodology and benefits of communication with end customer“ is the identification of options and ways with which is possible to communicate with end customers and the benefits of proper communication. In the second part of the dissertation are analyzed specific examples of communication techniques used in real situations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration