Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery – Bc. Alexej Červeňák
Bc. Alexej Červeňák
Bakalářská práce
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Marketing mix of the patisserie AnetBa.kery
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracovat návrhy zlepšení marketingového mixu cukrárny AnetBa.kery. Na základě zjištěných nedostatků, které nám vyplývají z analýzy marketingového mixu, dosáhneme tohoto cíle. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy a definicemi v oblasti marketingu a marketingového mixu, přičemž využívá odbornou literaturu. Praktická část popisuje daný podnik a zaměřuje se na zhodnocení …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop proposals for improving the marketing mix of the confectionery AnetBa.kery. Based on the identified shortcomings, which we can see from the analysis of the marketing mix, we will achieve this goal. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts and definitions in the field of marketing and marketing mix, using the professional literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/mt14g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Pompa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková