Podpora prodeje odborných časopisů – Ing. Tomáš Konštant
Ing. Tomáš Konštant
Bachelor's thesis
Podpora prodeje odborných časopisů
Tools to Support and Promote the Sale of Professional Journals and Magazines
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je podpora prodeje odborného časopisu. Práce je rozdělena na dvě části. První část (teoretická) se věnuje podpoře prodeje obecně, její definici, popisu, cílům, výhodám i nevýhodám a zákonným omezením. V druhé části (praktické), je představena společnost Aeromedia, a.s. a její portfolio produktů. Pro účely této práce je vybrán měsíčník Letectví + kosmonautika, u něhož je …viacAbstract:
The theme of this work is sales promotion of a professional journal. The work is divided into two parts. The first part (theoretical) is dedicated to sales promotion generally, its definition, description, objectives, advantages and disadvantages and legal restrictions. Aeromedia, a.s. and its portfolio of products is introduced in the second part (practical). Monthly magazine Letectví + kosmonautika …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/erxri/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková