Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu – Bc. Martin Doležal
Bc. Martin Doležal
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Customer Relationship Management and Creation of Value and Product’s Added Value
Anotace:
Abstrakt Práce je zaměřena řízení vztahů se zákazníky, tvorbu hodnoty a přidané hodnoty produktu v prostředí společnosti International Masters Publishers, s.r.o. Objektivně se snaží vyhodnonit jejich spokojenost s poskytovanými službami, vyřizování reklamací a celkovou komunikací se společností. V práci je popsáno, jak rozvíjet a jak by se měl rozvíjet vztah se zákazníky, jak by se měla tvořit hodnota …víceAbstract:
Absract Thesis is focused on customer relationship management, value creation and value-added product in an environment of company International Masters Publishers, Ltd. Objectively trying evaluate their satisfaction with the services provided, complaint handling and overall communications with the company. Thesis describes how to develop and how it should develop a relationship with customers, how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/npkd5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trestní řízení a jeho stadia, neboli průběh trestního řízení
Hana Hrebičíková -
Současnost a budoucnost strategického řízení lidského kapitálu v praxi podniku
Norayr Javuktsyan -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner