Analýza spokojenosti návštevníku Pivních slavností HOSTAN – Tomáš Mikulčík
Tomáš Mikulčík
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti návštevníku Pivních slavností HOSTAN
Anotace:
Bakalárska práca „Analýza spokojnosti návštevníkov Pivných slávností Hostan“ sa zaoberá analýzou spokojnosti návštevníkov Pivných slávností Hostan 2012, pomocou záznamových listov. Po celkovej analýze výsledkov, a nasledovného zostavenia SWOT analýzy spoločnosti Heineken a Hostan príde na rad jej hlavný cieľ, ktorým je vypracovanie návrhu na ďalší ročník Pivných slávností Hostan. Návrh má čo najviac …víceAbstract:
Bachelor thesis “Satisfaction analysis of Hostan Beer Festival visitors” deals with the analysis of satisfaction of Hostan Beer Festival 2012 visitors, with record sheet. After the analysis of results and following compilation of SWOT analysis of Heineken and Hostan, comes the main objective, to outline how the next Hostan Beer Festival should look like. The proposal has to meet the requirements of …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/2m53uh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKULČÍK, Tomáš. \textit{Analýza spokojenosti návštevníku Pivních slavností HOSTAN}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2m53uh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva