Nástroje komunikace marketingových strategií na příkladu měst Třebíč, Kutná Hora a Kroměříž – Ing. Nikola Hrušková
Ing. Nikola Hrušková
Diplomová práce
Nástroje komunikace marketingových strategií na příkladu měst Třebíč, Kutná Hora a Kroměříž
Tools of communication of marketing strategies of Třebíč, Kutná Hora and Kroměříž.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nástrojů komunikace marketingových strategií na příkladu tří historických měst – Třebíče, Kroměříže a Kutné Hory. Cílem je prozkoumat, jak městské samosprávy využívají komunikační nástroje k posílení image měst a podpoře cestovního ruchu. Práce zahrnuje teoretické základy městského marketingu a analýzu konkrétních případových studií. Závěrem jsou navržena …víceAbstract:
This thesis focuses on analyzing the communication tools of marketing strategies using the examples of three historical cities – Třebíč, Kroměříž, and Kutná Hora. The aim is to explore how local authorities utilize communication tools to enhance the cities' image and support tourism. The work includes theoretical foundations of urban marketing and analyzes specific case studies. The conclusion provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iufcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUŠKOVÁ, Nikola. \textit{Nástroje komunikace marketingových strategií na příkladu měst Třebíč, Kutná Hora a Kroměříž}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/2m6vms/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Projektový management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková