Tvorba značky a komunikační strategie – Hana Štimová
Hana Štimová
Bakalářská práce
Tvorba značky a komunikační strategie
Brand building and communication strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou značky a komunikační strategie s cílem vytvořit propagaci nově vznikající značky Ráda peču, která je v odvětví gastronomie. V rámci tvorby propagace je v práci představen návrh konceptu značky, jejího názvu, loga, mise a vize. Práce je založena na teoretických poznatcích, a to zejména v oblasti definice značky, strategické analýzy a marketingu. V analytické části …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a brand and its communication strategy with the aim of creating a promotion of the emerging brand Ráda Peču, which is in the gastronomy sector. As part of the promotion creation the thesis presents a draft of the brand concept, its name, logo, mission and vision. The work is based on theoretical knowledge, especially in the area of brand definition, strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková