Hana Štimová

Bakalářská práce

Tvorba značky a komunikační strategie

Brand building and communication strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou značky a komunikační strategie s cílem vytvořit propagaci nově vznikající značky Ráda peču, která je v odvětví gastronomie. V rámci tvorby propagace je v práci představen návrh konceptu značky, jejího názvu, loga, mise a vize. Práce je založena na teoretických poznatcích, a to zejména v oblasti definice značky, strategické analýzy a marketingu. V analytické části …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a brand and its communication strategy with the aim of creating a promotion of the emerging brand Ráda Peču, which is in the gastronomy sector. As part of the promotion creation the thesis presents a draft of the brand concept, its name, logo, mission and vision. The work is based on theoretical knowledge, especially in the area of brand definition, strategic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON