Analýza studijních potřeb a předpokladů dospělých studentů při zahájení studia – Tomáš Vaníček
Tomáš Vaníček
Bakalářská práce
Analýza studijních potřeb a předpokladů dospělých studentů při zahájení studia
Analysis of adult students’ needs and predispositions when starting a course
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní vstupní analýzou dospělých studentů při zahájení jazykové výuky a nástupu do kurzu či soukromé výuky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce uvádí definice a zvláštnosti vzdělávání dospělých a představuje fenomény, typologie a poznatky, které učiteli či lektorovi umožní efektivní adaptaci plánu kurzu, studijních materiálů …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes adult students’ predispositions to language learning at the beginning of a language course. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part introduces definitions and peculiarities of adult education and introduces phenomena, typologies, and knowledge that enable the teacher or lecturer to effectively adapt the course plan, study materials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/efa9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Květa Suchánková, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality
Natálie Káčová -
English Language Teaching Materials and Language Learning Conditions of the Deaf in the Czech Republic
Martin Vaněk -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Učební styly a individuální výuka dospělých studentů anglického jazyka
Dominika KARDOŠOVÁ