Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M – Lucie Javorská
Lucie Javorská
Bakalářská práce
Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M
Specifics of B2B marketing on a practical example of the company 3M Česko
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na oblast B2B marketingu jako celek a na jeho základní odlišnosti od marketingu na spotřebních trzích (B2C). Tyto odlišnosti jsou nadále ve své konkrétní podobě ukázány na praktickém příkladu společnosti 3M Česko, přesněji na produktové kategorii Kancelářské potřeby, kde jsou popsány postupy B2B marketingové strategie, taktiky i operativních činností.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the area of B2B marketing as a whole and on its main differences from marketing on consumer markets (B2C). Those differences are then concretely shown on the practical example of the company 3M Česko, specifically on the product category Office supplies, where the B2B marketing strategy, tactics as well as the operative activities are described.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42073
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Alena Soukeníková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42073
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Marketingová komunikace B2B akcí pořádaných Provozně ekonomickou fakultou ČZU
Veronika Mašková -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o.
Tomáš Knejp -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ -
Online marketingová komunikace na mezinárodních trzích B2B
Olga Komínková