Bc. Aneta Randulová

Master's thesis

Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund

World Wildlife Fund's Marketing Campaign
Abstract:
Tato práce se zabývá sociální kampaní neziskové organizace World Wildlife Fund. Byla provedena literární rešerše, na jíž základě jsou teoreticky definovány a blíže rozebrány pojmy sociální marketing a sociální reklama. Jako metoda výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje a prostředky sociálního marketingu, které vedly k celosvětovému rozšíření zvolené sociální …more
Abstract:
This master thesis deals with nonprofit organization World Wildlife Fund's social campaign. A literature search was conducted, in accordance to which terms like social marketing and social advertising are theoretically defined. As a research method a case study was chosen. Its aim is to evaluate tools and means of social marketing that are used in the campaign as it has managed to spread globally.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Randulová, Aneta. Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications