Bc. Eva Krušoftová

Bachelor's thesis

Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)

POP (point of purchase) Marketing tools
Abstract:
Pod pojmem POP (point of purchase) materiály rozumíme širokou skupinu prostředků určených k podpoře prodeje daného konkrétního produktu či skupiny produktů. Jsou nejdůležitější z hlediska ovlivnění zákazníka, a proto se na ni v současnosti zaměřuje většina velkých firem. V této práci bude shrnuta velká většina v současnosti používaných POP marketingových prostředku, a čtenářům poslouží jako základ …more
Abstract:
Under lexical phrase POP (point of purchase) materials we understand wide variety of media determinated to sales promotions to given particular product or group of products. The materials are most important from affecting of consumer view, that is why most of major firms is focused on it at this time. In this compilatory work will be summarized majority of POP marketing tools used today and will serve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
  • Reader: Ing. Tibor Takács

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting