Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase) – Bc. Eva Krušoftová
Bc. Eva Krušoftová
Bachelor's thesis
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
POP (point of purchase) Marketing tools
Abstract:
Pod pojmem POP (point of purchase) materiály rozumíme širokou skupinu prostředků určených k podpoře prodeje daného konkrétního produktu či skupiny produktů. Jsou nejdůležitější z hlediska ovlivnění zákazníka, a proto se na ni v současnosti zaměřuje většina velkých firem. V této práci bude shrnuta velká většina v současnosti používaných POP marketingových prostředku, a čtenářům poslouží jako základ …moreAbstract:
Under lexical phrase POP (point of purchase) materials we understand wide variety of media determinated to sales promotions to given particular product or group of products. The materials are most important from affecting of consumer view, that is why most of major firms is focused on it at this time. In this compilatory work will be summarized majority of POP marketing tools used today and will serve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/n4oq3/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Ing. Tibor Takács
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Aplikace jako marketingový a prodejní nástroj
Veronika Klímová -
Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
David Říha -
Moderní nástroje internetového marketingu a jejich vliv na prodejní úspěch podniku XY
Waiss Fakiri -
Marketingové nástroje na trzích B2B
Michaela SLABOVÁ -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava -
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
Radim Boháč