Využití sociální sítě Facebook v terénních programech s uživateli drog – Miroslava Kaplanová
Miroslava Kaplanová
Diplomová práce
Využití sociální sítě Facebook v terénních programech s uživateli drog
Use of Facebook in outreach programmes
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat možnostmi využití sociální sítě Facebook při práci s uživateli nelegálních návykových látek v terénních programech. V teoretické části práce budou vymezeny klíčové pojmy, jako jsou virtuální sociální síť či terénní práce (outreach, streetwork). Dále zde budou popsány možnosti využití Facebooku ve vztahu k sociální práci s výše uvedenou cílovou skupinou. V empirické části …víceAbstract:
The diploma thesis will be dealing with the possibilities of using the social network Facebook when working with users of illegal addictive substances in field programs. The theoretical part of the thesis will define key concepts such as virtual social network or field work (outreach, street consultations). Furthermore, the possibilities of using Facebook in relation to social work with the aforementioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Kappl, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Smutek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Ústav sociální práceMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Příbuzenství a sociální sítě u Bulharů v České republice
Tereza HODLOVÁ -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Facebook Marketing
Azur Bijedić -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva