Využití marketingového výzkumu při analýze a optimalizaci produktu – Ing. Jan Putala
Ing. Jan Putala
Bakalářská práce
Využití marketingového výzkumu při analýze a optimalizaci produktu
Use of marketing research in product analysis and optimalization
Anotace:
Práce se zabývá využitím marketingového výzkumu při analýze a optimalizaci produktu. V teoreticko metotodologické části se autor práce věnuje objasnění základních teoretických pojmů z oblasti marketingové výzkumu, produktu a služeb. V aplikační části je pomocí marketingového výzkumu analyzována kreditní karta z obecného pohledu a několik otázek se zaměřuje podrobněji na zkoumaný produkt „kreditní Shopping …víceAbstract:
The work deals with the use of marketing research in analysis and optimization of the product. In the theoretical methodological part, the author deals with explanation of basic theoretical concepts of marketing research, product and services.In the application part is analyzed credit card from a general perspective with using marketing research and several questions focused more closely on product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x2ylr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Adaptace a s ní spojené podpůrné a stresové faktory u vysokoškolských studentů navazujících magisterských programů
Šírová Šírová -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová