Ing. Jan Putala

Bakalářská práce

Využití marketingového výzkumu při analýze a optimalizaci produktu

Use of marketing research in product analysis and optimalization
Anotace:
Práce se zabývá využitím marketingového výzkumu při analýze a optimalizaci produktu. V teoreticko metotodologické části se autor práce věnuje objasnění základních teoretických pojmů z oblasti marketingové výzkumu, produktu a služeb. V aplikační části je pomocí marketingového výzkumu analyzována kreditní karta z obecného pohledu a několik otázek se zaměřuje podrobněji na zkoumaný produkt „kreditní Shopping …více
Abstract:
The work deals with the use of marketing research in analysis and optimization of the product. In the theoretical methodological part, the author deals with explanation of basic theoretical concepts of marketing research, product and services.In the application part is analyzed credit card from a general perspective with using marketing research and several questions focused more closely on product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní