Rozvoj CRM ve vybraném podniku. – Bc. Olga Ondryášová
Bc. Olga Ondryášová
Bakalářská práce
Rozvoj CRM ve vybraném podniku.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku, kterým je společnost KUBOUŠEK s.r.o. V teoretické části se zaměřuje na vysvětlení pojmů marketing a řízení vztahů se zákazníky. V aplikační části představuje vybranou společnost a analyzuje současný stav CRM systému. Další částí navazuje na dotazníkové šetření se zákazníky a řízené rozhovory se zaměstnanci …víceAbstract:
The bachelor's thesis studies the development of customer relationship management in company KUBOUŠEK s.r.o. The theoretical part focuses on the definition of marketing and CRM. The practical part describes the company under examination and analyses the current state of its CRM system. Furthermore, it presents a questionnaire survey completed by customers of the company and interviews with the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/vxdnb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Novotná, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková