Bc. Olga Ondryášová

Bakalářská práce

Rozvoj CRM ve vybraném podniku.

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku, kterým je společnost KUBOUŠEK s.r.o. V teoretické části se zaměřuje na vysvětlení pojmů marketing a řízení vztahů se zákazníky. V aplikační části představuje vybranou společnost a analyzuje současný stav CRM systému. Další částí navazuje na dotazníkové šetření se zákazníky a řízené rozhovory se zaměstnanci …více
Abstract:
The bachelor's thesis studies the development of customer relationship management in company KUBOUŠEK s.r.o. The theoretical part focuses on the definition of marketing and CRM. The practical part describes the company under examination and analyses the current state of its CRM system. Furthermore, it presents a questionnaire survey completed by customers of the company and interviews with the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martina Novotná, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma