Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení – Bc. Miroslava Bušková
Bc. Miroslava Bušková
Diplomová práce
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Model guerrilla marketing in a specific communication campaign and its evaluation
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou guerilla marketingu, který je poměrně novým nástrojem marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je vytvoření konkrétní kampaně ve formě guerilla marketingu pro společnost Sportobchod.cz. Navrhovaná kampaň odráží požadavky cílové skupiny a aktuální trendy v oblasti využití guerilla kampaní. Poznatky pro zpracování práce se podařilo získat deskripcí odborné literatury …víceAbstract:
The work deals with the issues of guerilla marketing, which is a relatively new tool of marketing communication. The main goal of the work is the creation of a guerilla marketing campaign for the current trends in the area of guerilla marketing. Research literature and a primary research using a quantitative survey were used as sources for the work. The result of the work is a campaign proposal in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jgj0n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova