Bc. Miroslava Bušková

Diplomová práce

Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení

Model guerrilla marketing in a specific communication campaign and its evaluation
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou guerilla marketingu, který je poměrně novým nástrojem marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je vytvoření konkrétní kampaně ve formě guerilla marketingu pro společnost Sportobchod.cz. Navrhovaná kampaň odráží požadavky cílové skupiny a aktuální trendy v oblasti využití guerilla kampaní. Poznatky pro zpracování práce se podařilo získat deskripcí odborné literatury …více
Abstract:
The work deals with the issues of guerilla marketing, which is a relatively new tool of marketing communication. The main goal of the work is the creation of a guerilla marketing campaign for the current trends in the area of guerilla marketing. Research literature and a primary research using a quantitative survey were used as sources for the work. The result of the work is a campaign proposal in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace