Možnosti marketingové komunikace banky vůči segmentu vysokoškolských studentů – Marek Titl
Marek Titl
Bakalářská práce
Možnosti marketingové komunikace banky vůči segmentu vysokoškolských studentů
Analysis of bank marketing communication options towards the market segment of university students
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které se bankám nabízejí pro efektivní oslovení segmentu vysokoškolských studentů. Ve své práci vycházím jednak z analýzy dat z výzkumu MML-TGI a dále z vlastního dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz byly získány informace ohledně bankovních služeb, které studenti využívají, ohledně kritérií …víceAbstract:
The goal of this Bachelor's Thesis is to characterize particular marketing communication tools that are accessible to the banks in order to effectively address the market segment of university students. Analyses in my thesis are based on MML-TGI research and also on my own survey. Based on these analyses there were gain information about bank services which students use, about criteria's that are important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Dagmar Skokanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ruští studenti na vysokých školách v Brně v meziválečném období (ve srovnání s Prahou)
Renáta Phamová -
Neúspěšní studenti vysokých škol v kontextu rodinné tradice
Denisa Malá -
Jsou studenti ekonomie více racionální než studenti jiných oborů?
Filip Konečný -
Aspekty kariérní identity u českých studentů středních odborných škol s řemeslným zaměřením a studentů vysokých škol v období vynořující se dospělosti
Jana Máchová -
Jak vnímají zahraniční studenti vysokých škol xenofobii a diskriminaci cizinců v současné Jižní Koreji?
Michaela KRÁTKÁ -
Studenti vysokých škol jako posluchači zpravodajských podcastů
Aneta LUKSOVÁ -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
Viet Linh Vu