Marek Titl

Bakalářská práce

Možnosti marketingové komunikace banky vůči segmentu vysokoškolských studentů

Analysis of bank marketing communication options towards the market segment of university students
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které se bankám nabízejí pro efektivní oslovení segmentu vysokoškolských studentů. Ve své práci vycházím jednak z analýzy dat z výzkumu MML-TGI a dále z vlastního dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz byly získány informace ohledně bankovních služeb, které studenti využívají, ohledně kritérií …více
Abstract:
The goal of this Bachelor's Thesis is to characterize particular marketing communication tools that are accessible to the banks in order to effectively address the market segment of university students. Analyses in my thesis are based on MML-TGI research and also on my own survey. Based on these analyses there were gain information about bank services which students use, about criteria's that are important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Dagmar Skokanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32233