Marketingový plán podniku za účelem jeho dalšího rozvoje – Bc. Adéla Zmeškalová
Bc. Adéla Zmeškalová
Diplomová práce
Marketingový plán podniku za účelem jeho dalšího rozvoje
Marketing business plan for further development
Anotace:
Tato práce je zaměřena na navrhnutí marketingového plánu, jeho vypracování na základě porovnání konkrétní firmy s konkurenčními firmami a jeho implementaci. V práce se budu snažit o navrhnutí směru ke zlepšení v této firmě a získat tak konkurenční výhodu. V prvních kapitolách jsou zachycena teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V druhé části se zaměřuji konkrétně na …víceAbstract:
This diploma is aimed at devising a marketing plan, its development by comparing the specific companies with competing firms, and its impelementation. At the work I try to propose improvements in the direction of the company and gain competitive advantage. The firdt chapters are captured theoretical marketing and marketing plan creation process. In the sekond part I focus specifically on the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/z8peq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Mgr. Michal Rožek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová