Bc. Markéta Holatová

Diplomová práce

Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii

The Optimal Influence on the Consumer Perception in the Communication Strategy
Anotace:
Percepční procesy a jim příbuzné psychologické procesy sehrávají podstatnou roli ve spotřebitelském chování a mohou výrazně rozhodnout o úspěšnosti komunikační kampaně. Závěrečná práce stejně jako soudobá marketingová teorie vychází z poznatků psychologie, které pomáhají mapovat nákupní chování a rozhodování spotřebitelů a mohou výrazně přispět k zacílení marketingu na skupiny spotřebitelů s kupním …více
Abstract:
The perception and its relative psychological processes plays its significant role in the consumer behaviour and could substantially determine the positive rating of the communication campaign. This thesis is in the line with the modern marketing theory therefore is based on the knowledge from psychology science, which helps to follow consumer behaviour and consumer decisions and also could target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní