Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii – Bc. Markéta Holatová
Bc. Markéta Holatová
Diplomová práce
Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii
The Optimal Influence on the Consumer Perception in the Communication Strategy
Anotace:
Percepční procesy a jim příbuzné psychologické procesy sehrávají podstatnou roli ve spotřebitelském chování a mohou výrazně rozhodnout o úspěšnosti komunikační kampaně. Závěrečná práce stejně jako soudobá marketingová teorie vychází z poznatků psychologie, které pomáhají mapovat nákupní chování a rozhodování spotřebitelů a mohou výrazně přispět k zacílení marketingu na skupiny spotřebitelů s kupním …víceAbstract:
The perception and its relative psychological processes plays its significant role in the consumer behaviour and could substantially determine the positive rating of the communication campaign. This thesis is in the line with the modern marketing theory therefore is based on the knowledge from psychology science, which helps to follow consumer behaviour and consumer decisions and also could target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b2ltn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova