Kateřina Hrubešová

Diplomová práce

Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B

The loyalty program as a tool to support sales in B2B markets
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky …více
Abstract:
This thesis focuses on the need for and the benefits of customer loyalty programs within the framework of the B2B sector. Furthermore, the thesis highlights the need to work with existing customers to enable a more profitable and prosperous business relationship for both parties. The thesis begins with both positives and negatives of implementing a loyalty program and the associated obstacles and costs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Václav Votruba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32004

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management