Využití nástrojů internetu v tvorbě a implementaci strategie společnosti TeskaLabs – Miloslav Pavelka
Miloslav Pavelka
Master's thesis
Využití nástrojů internetu v tvorbě a implementaci strategie společnosti TeskaLabs
Utilizing Internet tools in creating and implementing the strategy of TeskaLabs company
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím nástrojů internetu ve společnosti TeskaLabs pro účely tvorby a implementace své strategie. Internetové nástroje se v současné době těší velkému rozkvětu co do rozmanitosti funkcí, které nabízejí. TeskaLabs je technologická společnost, která si je vědoma potenciálu využití internetových nástrojů oproti drahým krabicovým produktům. Práce popisuje, jaké vstupy hrály roli …moreAbstract:
This thesis covers the ways of utilizing internet tools for creating and implementing the strategy of TeskaLabs company. The amount of internet tools that provide various services to companies has risen significantly lately. TeskaLabs is a technology company that is aware of the potential of using internet tools instead of expansive boxed products. The thesis describes what inputs were key during choice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52738
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2016
- Supervisor: Štěpán Müller
- Reader: Radek Čajka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA