Využití nástrojů internetu v tvorbě a implementaci strategie společnosti TeskaLabs – Miloslav Pavelka
Miloslav Pavelka
Diplomová práce
Využití nástrojů internetu v tvorbě a implementaci strategie společnosti TeskaLabs
Utilizing Internet tools in creating and implementing the strategy of TeskaLabs company
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím nástrojů internetu ve společnosti TeskaLabs pro účely tvorby a implementace své strategie. Internetové nástroje se v současné době těší velkému rozkvětu co do rozmanitosti funkcí, které nabízejí. TeskaLabs je technologická společnost, která si je vědoma potenciálu využití internetových nástrojů oproti drahým krabicovým produktům. Práce popisuje, jaké vstupy hrály roli …víceAbstract:
This thesis covers the ways of utilizing internet tools for creating and implementing the strategy of TeskaLabs company. The amount of internet tools that provide various services to companies has risen significantly lately. TeskaLabs is a technology company that is aware of the potential of using internet tools instead of expansive boxed products. The thesis describes what inputs were key during choice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Štěpán Müller
- Oponent: Radek Čajka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA