Jiří Novák
Bakalářská práce
Marketing ve výrobní společnosti
Production Company Marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou koncepci pro moderní, zákaznicky orientované společnost. Součástí této koncepce je také využívání různých nástrojů k řízení a tato práce se zaměří na jeden konkrétní nástroj - CRM (Customer Relationship Management) systém/software, který pomáhá společnostem řídit vztah se zákazníkem a tím určit jejich potřeby a uspokojit je.Abstract:
The aim of the bachelor work is to draft a marketing concept for modern and customer oriented company. The part of this concept is also the utilization of various management tools with focus on CRM (Customer Relationship Management) system/software that helps companies manage the relationship with customer. This specific tool helps to assign the needs in order to satisfy them
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82684
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Libor Trousil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika, management a informatika v oblasti veřejné správy
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Web application user interface for customer relationship management in Spanish agritourism
Grigorii Nazarov -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková