Radko Sedlák

Diplomová práce

Návrh stratégie digitálneho marketingu pre projekt Breathe festival

Návrh strategie digitálního marketingu pro projekt Breathe festival
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření komplexní strategie digitálního marketingu pro projekt Breathe festival, která při nízkých nákladech přinese v budoucnu co nejlepší výsledky. Při jejím vytváření byla využita analýza dat získaných z Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount a Website Grader. Pomocí analýzy odkazového profilu konkurenčních stránek je navržena PR a linkbuildingová …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a comprehensive digital marketing strategy for the Breathe festival, which will bring the best results in the future at low cost. It was created using data from Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount and Website Grader. PR and linkbuilding strategy is created using competitive profile analysis of competing websites. Part of the thesis …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie komplexnej stratégie digitálneho marketingu pre projekt Breathe festival, ktorá pri nízkych nákladoch prinesie v budúcnosti čo najlepšie výsledky. Pri jej vytváraní bola využitá analýza dát získaných z Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount a Website Grader. Pomocou analýzy odkazového profilu konkurenčných webstránok je navrhnutá …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78439