Návrh stratégie digitálneho marketingu pre projekt Breathe festival – Radko Sedlák
Radko Sedlák
Diplomová práce
Návrh stratégie digitálneho marketingu pre projekt Breathe festival
Návrh strategie digitálního marketingu pro projekt Breathe festival
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření komplexní strategie digitálního marketingu pro projekt Breathe festival, která při nízkých nákladech přinese v budoucnu co nejlepší výsledky. Při jejím vytváření byla využita analýza dat získaných z Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount a Website Grader. Pomocí analýzy odkazového profilu konkurenčních stránek je navržena PR a linkbuildingová …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a comprehensive digital marketing strategy for the Breathe festival, which will bring the best results in the future at low cost. It was created using data from Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount and Website Grader. PR and linkbuilding strategy is created using competitive profile analysis of competing websites. Part of the thesis …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie komplexnej stratégie digitálneho marketingu pre projekt Breathe festival, ktorá pri nízkych nákladoch prinesie v budúcnosti čo najlepšie výsledky. Pri jej vytváraní bola využitá analýza dát získaných z Google analytics, Google Search Console, Collabim, Ahrefs, Sharedount a Website Grader. Pomocou analýzy odkazového profilu konkurenčných webstránok je navrhnutá …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78439
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová