Analýza merchandisingu prodejen s konfekcí – Markéta Bohumská
Markéta Bohumská
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu prodejen s konfekcí
Merchandising Analysis of Fashion Stores
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu merchandisingu prodejen s konfekcí. V teoretické části byl vymezen termín malobchod, jeho vývoj a současné trendy, následně pak široká škála definic a celá problematika merchandisingu. Praktická část popisuje metodiku práce, analýzu výsledků výzkumu a následné návrhy a doporučení. Hlavním cílem bakalářské práce byla na základě pozorování maloobchodních jednotek …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of merchandising of fashion stores. The term “retail”, its development, the present trend, and then a wide range of definition of merchandising and its whole issue were defined in the theoretical part. The practical part describes the methodology of work, analysis of the result of research and subsequent proposals and recommendations. The main goal of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102458
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk