Využití Google Analytics pro marketing firmy – Bc. Iuliia Kuzmina
Bc. Iuliia Kuzmina
Diplomová práce
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Use of Google Analytics in a company marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce je Využití Google Analytics pro marketing firmy. Cílem této diplomové práce je posoudit možnosti využívání Google Analytics pro podporu marketingových aktivit firmy. Společnost, která bude představena v rámci práce existuje od roku 2005 a poskytuje svoje služby v cestovním ruchu. Po získání a analyzování dat ze statistik společnosti a za pomocí Google Analytics této společnosti …víceAbstract:
The object of this Master Thesis is the use of Google Analytics in company marketing. This thesis aims to assess the possibilities of using Google Analytics to support the company's marketing approaches. The company introduced in this work has existed since 2005 and provides its services in tourism. After obtaining and analyzing data from the company's statistics and with the help of Google Analytics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/s5iqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUZMINA, Iuliia. \textit{Využití Google Analytics pro marketing firmy}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/313zit/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout