Sára ČERNÁ

Diplomová práce

Čtenářská gramotnost ve výuce chemie

Reading literacy in chemistry
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na diagnostiku čtenářské gramotnosti v chemii pomocí pracovních listů zaměřených na komplexní úlohy. Teoretická část se zabývá popisem gramotností (funkční, čtenářské), etapy rozvoje funkční gramotnosti a faktory ovlivňující úroveň čtenářské gramotnosti. Dále se zaobírá postupy a metodami rozvoje čtenářské gramotnosti v chemii. Popisuje strukturu komplexních úloh, práci …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on diagnostics of reading literacy in chemistry by means of worksheets focused on complex tasks. The theoretical part deals with the description of literacy (functional, reading), stages of development of functional literacy and factors affecting the level of reading literacy. It also deals with methods and methods of development of reading literacy in chemistry. It describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2020
  • Vedoucí: Doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÁ, Sára. Čtenářská gramotnost ve výuce chemie. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta