Marie Morcinková

Bachelor's thesis

Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování

Influence of Sustainable Marketing on Consumer Behavior
Abstract:
Koncept společenské odpovědnosti se neustále rozvíjí a firmy ho stále častěji začínají implementovat do svého marketingového plánu, aby obstály konkurenci a vyhověly poptávce. Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem, udržitelným rozvojem a vlivem zeleného marketingu na chování spotřebitelů v rámci kosmetického průmyslu, a to se zaměřením na dvě kosmetické společnosti LUSH a …more
Abstract:
The concept of Corporate Social Responsibility is constantly evolving and companies tend to implement those principles into their marketing plan more and more often in order to keep competitive advantage and to meet the customers demand. This thesis deals with the concept of Corporate Social Responsibility, Sustainable Development and the influence of Green Marketing within the beauty industry on consumer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Accessible from:: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Morcinková, Marie. Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe