Analýza věrnostního programu Českých aerolinií – Ing. Monika Zárubová
Ing. Monika Zárubová
Bakalářská práce
Analýza věrnostního programu Českých aerolinií
An Analysis of Czech Airlines’ Frequent Flyer Programme
Anotace:
Věrnostní program je základním prostředkem podpory prodeje při odměňování věrných zákazníků a při stimulaci věrnosti zákazníků budoucích. Průkopníkem věrnostních programů byly americké aerolinie, které začaly jako první razit systém odměn za zákazníkovu loajalitu a důvěru. Věrnostní programy začaly později přijímat i další společnosti, jako jsou například hotely či autopůjčovny. Letecká doprava patří …víceAbstract:
A loyalty programme is one of the essential tools of sales promotion, leading to awarding loyal customers and stimulating potential customers. American Airlines are a pioneer in paving the way for loyalty programmes. It is the first company, which started to award their customers for their loyalty and trust. Loyalty programmes were soon accepted also by other companies. Hotels and car rentals are good …víceKlíčová slova
Benefity České aerolinie letecké aliance letecký dopravce loajální zákazník marketing služeb marketingová komunikace podpora prodeje řízení vztahu se zákazníky SkyTeam spokojenost zákazníka věrnostní program Benefits Czech Airlines airline alliances airline loyal customer marketing of services marketing communication sales promotion customer relationship management customer´s satisfaction loyalty programme
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f41qj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane