Ing. Monika Zárubová

Bachelor's thesis

Analýza věrnostního programu Českých aerolinií

An Analysis of Czech Airlines’ Frequent Flyer Programme
Abstract:
Věrnostní program je základním prostředkem podpory prodeje při odměňování věrných zákazníků a při stimulaci věrnosti zákazníků budoucích. Průkopníkem věrnostních programů byly americké aerolinie, které začaly jako první razit systém odměn za zákazníkovu loajalitu a důvěru. Věrnostní programy začaly později přijímat i další společnosti, jako jsou například hotely či autopůjčovny. Letecká doprava patří …more
Abstract:
A loyalty programme is one of the essential tools of sales promotion, leading to awarding loyal customers and stimulating potential customers. American Airlines are a pioneer in paving the way for loyalty programmes. It is the first company, which started to award their customers for their loyalty and trust. Loyalty programmes were soon accepted also by other companies. Hotels and car rentals are good …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní