Analýza věrnostního programu Českých aerolinií – Ing. Monika Zárubová
Ing. Monika Zárubová
Bachelor's thesis
Analýza věrnostního programu Českých aerolinií
An Analysis of Czech Airlines’ Frequent Flyer Programme
Abstract:
Věrnostní program je základním prostředkem podpory prodeje při odměňování věrných zákazníků a při stimulaci věrnosti zákazníků budoucích. Průkopníkem věrnostních programů byly americké aerolinie, které začaly jako první razit systém odměn za zákazníkovu loajalitu a důvěru. Věrnostní programy začaly později přijímat i další společnosti, jako jsou například hotely či autopůjčovny. Letecká doprava patří …moreAbstract:
A loyalty programme is one of the essential tools of sales promotion, leading to awarding loyal customers and stimulating potential customers. American Airlines are a pioneer in paving the way for loyalty programmes. It is the first company, which started to award their customers for their loyalty and trust. Loyalty programmes were soon accepted also by other companies. Hotels and car rentals are good …moreKeywords
Benefity České aerolinie letecké aliance letecký dopravce loajální zákazník marketing služeb marketingová komunikace podpora prodeje řízení vztahu se zákazníky SkyTeam spokojenost zákazníka věrnostní program Benefits Czech Airlines airline alliances airline loyal customer marketing of services marketing communication sales promotion customer relationship management customer´s satisfaction loyalty programme
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f41qj/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková