Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s. – Bc. Alice Holubová
Bc. Alice Holubová
Diplomová práce
Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s.
A Project on a Communication Plan for a Selected Assortment of the Company ETA a.s.
Anotace:
Hlavním tématem práce je marketingová komunikace. Práce si klade za cíl vytvořit komunikační plán pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s. Komunikační plán bude zaměřen na zvýšení prodejů robotického vysavače, šíření povědomí a pozitivního vnímání značky. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace jako východisko pro zpracování analytické i projektové části …víceAbstract:
The dominant topic of this thesis deals with marketing communication. The thesis aims to create a communication plan for a selected assortment of the company ETA a.s. The communication plan will focus on increasing of sales of a robotic vacuum cleaner, rating awareness and positive brand perception. The first part of the theses presents theoretical knowledge in the field of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holubová, Alice. Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s.. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor