Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku – Ing. Gabriela Petáková
Ing. Gabriela Petáková
Diplomová práce
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Customer satisfaction and analysis of financial performance
Abstract:
Subject of the diploma thesis is an analysis of customer satisfaction in relation to financial performance of the selected company. Theoretical section determines knowledge about customer satisfaction and chosen methods of financial analysis, together with relationship between these two concepts. Information about customer satisfaction will be gathered through questionnaire, afterwards customer satisfaction …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je analýza zákazníckej spokojnosti vo vzťahu k finančnej výkonnosti vybraného podniku. Teoretická časť vymedzuje poznatky z oblasti spokojnosti zákazníka, vybrané metódy finančnej analýzy a súčasne determinuje vzťah medzi týmito konceptmi. Informácie o zákazníckej spokojnosti budú v praktickej časti získané pomocou dotazníkového šetrenia, následne dôjde k prepojeniu zákazníckej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pmmhf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. David Schüller
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Impact of Customer Satisfaction on Organisations´ Performance
Daniel Fedor -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer