E-learning a ovlivňování učebních stylů – Mgr. Martin Sebera, Ph.D.
Mgr. Martin Sebera, Ph.D.
Disertační práce
E-learning a ovlivňování učebních stylů
E-learning and affecting learning styles
Anotace:
Hlavním cílem disertační práce je popsat a zjistit, jak se mění styly učení při výuce v e-learningovém kurzu oproti klasické výuce za přítomnosti učitele a dále srovnat výsledky s podobnými studiemi. Zajímají nás názory účastníků e-learningových kurzů, jak vnímají proces učení, jak postupují při práci v e-learningovém kurzu, jak na ně působí design kurzu, čím jsou ovlivňováni při práci v e-learningovém …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to describe and determine how learning styles are changed when teaching is realized through e-learning courses compared to traditional lessons with a teacher and to compare the results with similar studies. We are interested in opinions of e-learning courses participants - how they perceive the process of learning, how they structure their work during e-learning courses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ut85n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: doc. RNDr. Jan Hendl, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D., doc. PhDr. Ferdinand Mazal, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíDoktorský studijní program / obor:
Kinantropologie / Kinantropologie
Práce na příbuzné téma
-
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Activities Matching Different Learning Styles in Teaching English to Young Learners
Lenka Nováková -
The use of learning styles in ELT
Anastasia Smirnova -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang