E-learning a ovlivňování učebních stylů – Mgr. Martin Sebera, Ph.D.
Mgr. Martin Sebera, Ph.D.
Doctoral thesis
E-learning a ovlivňování učebních stylů
E-learning and affecting learning styles
Abstract:
Hlavním cílem disertační práce je popsat a zjistit, jak se mění styly učení při výuce v e-learningovém kurzu oproti klasické výuce za přítomnosti učitele a dále srovnat výsledky s podobnými studiemi. Zajímají nás názory účastníků e-learningových kurzů, jak vnímají proces učení, jak postupují při práci v e-learningovém kurzu, jak na ně působí design kurzu, čím jsou ovlivňováni při práci v e-learningovém …moreAbstract:
The main goal of the thesis is to describe and determine how learning styles are changed when teaching is realized through e-learning courses compared to traditional lessons with a teacher and to compare the results with similar studies. We are interested in opinions of e-learning courses participants - how they perceive the process of learning, how they structure their work during e-learning courses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ut85n/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: doc. RNDr. Jan Hendl, CSc.
- Reader: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D., doc. PhDr. Ferdinand Mazal, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesDoctoral programme / field:
Kinanthropology / Kinanthropology
Theses on a related topic
-
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Activities Matching Different Learning Styles in Teaching English to Young Learners
Lenka Nováková -
The use of learning styles in ELT
Anastasia Smirnova -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang