Bc. Jakub Rákosník

Master's thesis

Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě

Online Marketing and PPC Advertising
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zpracování vlastní PPC kampaně a dále popsat a analyzovat využívání jednotlivých nástrojů internetového marketingu e-shopu MALL.CZ. Na základě zjištěných skutečností tyto aktivity zhodnotit a navrhnout efektivnější využití. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje internetového …more
Abstract:
The aim of the thesis was proces its own PPC campaing and to further describe and analyzethe use of various tools of online marketing of the e-shop MALL.CZ. Based on the facts identified, evaluate, these actvities and suggest more efficient use. The thesis is divided into theoretical a partical parts, which consists of two parts. The theoretical parts describes the various tools of online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní